5 Eylül 2012 Çarşamba

Goge bakma duragi'nda otobus bekliyorum.

Duraktayim. Bekliyorum. Yanimda bekleyen yasli teyze laf atsa da, konussak diye cok bekledim. Fazla soguk ve resmi gorunumlu. Ben de fazla gulumsuyorum, birileriyle konusmaya ihtiyacimin oldugunu bu kadar belli etmesen iyi olurdu aslinda. Ama, yapamiyorum. Konusmazsam cildiricak gibi oluyorum. Evde surekli annem ve babamla konusmama, onlardan arta kalan vakitte arkadaslarimla telefon, facebook vs. Den konusmama ragmen, tonla anlatacak seyim var. İste bu yuzden yazmak istiyorum. Bazen her seyi yazmak istiyorum. Okuduklarimi, izlediklerimi, hissettiklerimi, duyduklarimi ve gorduklerimi... Demis ya yazar, "yazmasam deli olacaktim." ben de "delirmemek icin yaziyorum." demek istiyorum, sonra da yazdiklarimi dusununce vazgeciyorum.
İyisi mi ben bir yerlere birileri ile gidip cay icip sohbet falan edeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder